Da nisu samo puki brojevi i da časovi matematike mogu biti zanimljivi, kreativni i puni ljubavi, pokazali su učenici trećeg razreda prirodnog smjera ( 3-c) kada su u okviru projektne sedmice od zadataka pravili riječi ljubavi.
Istu temu ljubavi na času bosanskog jezika i književnosti obradili su kroz književna djela i pokazali kako osjećaj ljubavi doživljavaju pojedini likovi. Tako, npr.u romanu “Ana Karenjina” vidimo strastvenu i uzburkanu vezu između Ane i Vronskog koja se suočava sa društvenim osudama i tragičnim ishodom. Njihova veza simbolizuje snagu, strast, ali istovremeno pokazuje i destruktivnu moć koja može dovesti do lične propasti. Nasuprot tome, veza Levina i Kity je postepena, ali duboka, sazdana na zajedničkim vrijednostima i razumijevanju. Njihova ljubav prikazuje da prava sreća dolazi iz stabilnosti, poštovanja i međusobne podrške.
U djelu “Zeleno busenje” prikazan je primjer jedne vječne ljubavi koju rijetko ko doživi. Ahmetova upornost i spremnost da pređe svaku prepreku je znak ljubavi prema Ajiši. Također, jedan od najsnažnijih oblika ljubavi, koji je predočen u ovom djelu je čekanje. Ajiša je, od momenta Ahmetovog odlaska u rat pa do kraja svog života, čekala i živjela za njegov povratak. Velik je čin čekati nekoga za koga i ne znaš da li će se uopće vratiti. Njena ljubav je u tom pogledu nenadmašiva.
Međutim, postoje i neki drugačiji slučajevi, tako u djelu “Gospođa Bovary” pisac nas podsjeća da ljubav nije uvijek idilična i da može biti izvor boli i patnje ako se temelji na laži, sebičnosti ili nerealnim očekivanjima.
Ovakve i slične rečenice su se nizale sve više kako su učenici dublje zadirali u sadržaj djela.
Uglavnom, složili su se da se za pravu ljubav treba boriti i preći svaku prepreku zbog nje. Ukoliko je izgubimo, trebamo biti sretni što smo doživjeli ljubav vrijednu pamćenja.